Serwis RTV i AGD Rycerz Wiesław

Żwirki i Wigury 8, 35-036, Rzeszów PL

www.biznesfinder.pl/rzeszow-rycerz-wieslaw-naprawa-rtv-i-agd-2929860.html
178522320

9:00 - 17:00


Ilość Ocen: 25

Serwis RTV i AGD Rycerz Wiesław posiada siedzibę w Rzeszowie przy ulicy Żwirki i Wigury 8. Firma oferuje wysokiej jakości usługi polegające na kompleksowej naprawie urządzeń RTV oraz AGD. Jest on prowadzony przez fachowca zajmującego się od lat serwisem urządzeń różnych marek. Przede wszystkim zajmuje się on naprawą płyt indukcyjnych, lodówek, pralek, zmywarek, suszarek, mikrofalówek i innych sprzętów. Jego zakład jest autoryzowanym serwisem firmy Samsung. Naprawy są wykonywane przez niego także w domu klienta, zarówno na okresie gwarancji, jak i po niej.

Oceń sam

Cena usług

Jakość usług

Czas realizacji

Ocena ogólna

Zobacz opinie innych Serwis RTV i AGD Rycerz Wiesław

Goya



Nie polecam. Trzeba uzbroić się w cierpliwość, której i tak w końcu braknie. Okropna obsługa i usługa.


Klientka



Ten serwis to jakaś porażka. Zgłosiłam pralkę po 10 dniach od zakupu się zepsuła.. bywa. Przez infolinię najpierw, później na serwis. W 2 dni robocze ktoś miał się ze mną skontaktować. Zero odzewu. Kolejny mój telefon, pani bardzo szybko oznajmiła że do pół godziny oddzwonią. Minęło kilka godzin i nic. Mamy piątek, czekam do poniedziałku na telefon, inaczej wybiorę się osobiście do serwisu, bo już mnie szlak trafia Nie polecam nikomu.


Mg



Zglosilem lodowke na reklamacje przez sklep agd i umowilem sie zeby ktos przed wizytą serwisową zadzwonil bo mam 1 godzine drogi do domu z pracy. Pan przyjechal po 2tygodniach nie zadzwonil przed wizyta i juz nigdy sie nie odezwal. Próbuje sie tam dodzwonic bez skutku. I poinformowal mnie ze skoro zamawiam serwis to mam czekac w domu dopóki nie przyjadą


klient



Pan który odbiera telefon to jakaś pomyłka, cham i wiesniak ! Zero kultury osobistej


Klient



Dramat
Nie polecam nikomu
Obsługa na najniższym poziomie zero kultury osobistej
Serwis zamówiony 3tyg temu do dzisiaj nikt nie przyjechał nie dogada się!!!!


ZŁY KLIENT



NAJGORSZY SERWIS! NIE POLECAM NIKOMU! Zamówiłam na początku listopada 2019 r. usługę w tym serwisie - TYLKO zmianę kierunku drzwi w nowej lodówce - zalecenie od firmy SAMSUNG żeby to zrobił fachowy serwis. by nie stracić gwarancji. Do tej pory (a jest maj 2020 r.) brak jakiegokolwiek kontaktu. Wspomnę, że miał serwis przyjechać do tygodnia czasu od zamówienia!!! Dzwoniłam jeszcze w grudniu żeby się przypomnieć (minęło 1,5 miesiąca od zamówienia) a Pani z obsługi mi powiedziała, że nie mają pracowników, mają urlopy , zmiany pracowników, dużo pracy i ogólnie "nie mają w co ręce włożyć" (sama nie wiedziała tak naprawdę co wymyślić) i potwierdziła, że do tygodnia będą. Miała zadzwonić i powiedzieć, w który dzień tak żeby ktoś był w domu. Do dzisiaj nikt nawet nie raczył zadzwonić i poinformować dlaczego serwis nie przyjechał.
Wstyd, że taki serwis funkcjonuję i to serwis SAMSUNGA.
NIGDY NIE SKORZYSTAM Z ŻADNYCH USŁUG I NIKOMU NIE POLECĘ !!!! ŻENADA!!!


All



Najgorsza na świecie obsługa klienta, czy ktoś się zajmie tym ,,ala serwisem,, przecież to kabaret!!! Wstyd dla firmy Samsung!!!


Sam



Nie powinien nazywać się serwisem, to porażka, nie polecam, szkoda czasu, brak szacunku dla klientów.


Kasia32



Najgorszy Serwis jaki możne być, nie rozumie firmy Samsung jak to może być ich autoryzowany serwis. Panowie serwisanci myślą że są najmądrzejsi, nie kulturalni i odpowiadają opryskliwie. Po przyjeździe do mnie stwierdzili ze piekarnik działa bardzo dobrze , po czym po tygodniu przyjechali wymieć płytę główna, niestety to nie zmieniło faktu - piekarnik jak się nie nagrzewał tak się nie nagrzewa. A oni twierdza ze piekarnik ma prawo nagrzewać się 30 minut. NIE POLECAM !!


Klient



Niestety byłem klientem w tej firmy i muszę przyznać ze to porażka! Pan serwisant (w.r )który był u mnie jest bez kultury, nie ma szacunku do klienta, jest wulgarny i wybuchowy. Sam wszystko wie najlepiej, traktuje klientów z góry.


egon



niech samsung zmieni serwis. porażka


kamilck13



Żenada!!! Prawie dwa miesiące czekam na naprawę lodówki. Jak już Pan serwisant do mnie przyjedzie to sprawa jest załatwiana sprawnie. Mówię tu o samej operacji wymiany części. (już raz naprawiałem tam lodówkę) Ale żeby się ktoś przyjechał to ja nie wiem co trzeba zrobić. Pani przyjmująca zgłoszenia, oprócz spisania notatki, nawet telefon kontaktowy potrafi źle zapisać, kompletny brak kompetencji! No i ten monopol serwisowy samsunga, jak by nie to że są jedynym serwisem samsunga dawno by upadli z takim rozwlekaniem sprawy. Omijajcie ten serwis, albo (jeśli już musicie tu naprawiać, tak jak ja niestety) mocno uzbrójcie się w cierpliwość.


Token